streda, decembra 05, 2007

Španielske zápisky / 14. "Tazke" prekvapenie vo firme

Napriek tomu, ze v Spanielsku nosia darceky Traja krali (teda 6.januara), my sme zazili mensie Vianoce uz vcera. Firma totiz pre svojich zamestnancov (pozn.: teda aj pre nas :-)) nakupila darceky. Najprv sme o tom nevedeli, cudovali sme sa, naco prenasaju tolko velkych tazkych balikov z miestnosti do miestnosti.... A potom nam povedali, ze ked budeme odchadzat, kazda si mame jeden zobrat domov. Hmm, im sa to povie, zobrat :-) 10 kilovy balik preniest na byt hore kopcom v plnej premavke nie je med lizat. Nuz, nakoniec nas odviezol autom jeden zo sefov, takze nase "darceky" sa dostali domov bezpecne. Musim priznat, ze toto gesto ma velmi prijemne potesilo. Aj ked musim uznat, ze teraz mame dilemu. Je jasne, ze vsetko zobrat domov nemozeme (krabica je totiz plna dobrot, ktore sa v kazdej domacnosti zidu na sviatky - od koktejloveho ovocia, cez klobasy, syry, vina a sladke pochutiny). Ved do batoziny mozme zobrat len 20 kg a uz na ceste sem moj kufor mal 23 kil :-)). Takze sa vcera zacala rapidna selekcia. Zacali sme tym, ze sme otvorili vlasske orechy. Pre mna to skoncilo neuspesne - ked som si z chuti chcela otvorit jeden orech, skoro som si prepichla dlan. Takze v duchu dakujem Misi, ze k otvaraniu orechov doniesla nozik, ktory ma tupu spicku :-)). Nuz, stastie ma mnoho podob. Dnes sa radsej pustim do koktejloveho ovocia.... pre istotu.

Žiadne komentáre: