pondelok, novembra 19, 2007

Španielske zápisky / 6. Ako vyzerá môj deň

Pomaly sa zaciname zvykat na toto prostredie. Minuly tyzden zacali mat nase dni aku-taku strukturu. Jednak nam zacala skola, ale taktiez sme nastupili do prace. Takze ako vyzera nas den? Vstavame cca o 8:00 hod. Za normalnych okolnosti (teda na Slovensku) som uz taky cas v praci, tu sa mi to vsak zda nejak skoro. Naranajkujeme sa, a na 10:00 ideme do skoly. Cesta do skoly nam zaberie cca 20 minut peso (takze o pohyb mame postarane). Koncime pred 14:00, utekame naspat na byt naobedujeme sa a na 16:00 ideme do prace, ktora je sice cca 200m od skoly, ale z bytu nam to zaberie opat dalsich 20 minut. Na byt dojdeme opat vecer priblizne o 20:00, cestou sa zastavime v obchode.
Kedze sme tu tri a zivot tu nie je pre nas najlacnejsi, na byte si sami varime, pokial je to mozne (teda pokial mame plyn, cas a z coho). Avsak piatky mame o nieco volnejsie, kedze v nasej firme v piatok poobede nepracuju. Nas vikend teda zacina v piatok okolo obeda :-))
Podla mojich vypoctov prechodime denne minimalne hodinu a pol. Avsak napriek tomu, ze vsetky tri chodime kazdy den rovnako, dovolim si sa postazovat. Nie je totiz lahke chodit peso s dvoma vysokymi dlhonohymi zenami :-) mam totiz odpozorovane, ze kym Evka urobi 2 kroky, ja musim urobit 3 kroky na to, aby som presla taku istu vzdialenost a drzala s nimi tempo. Musim vyzerat dost smiesne ked tak popri Misi a Evke cupkam. Teda musim vyvinut o 1/3 viac energie a aj to ledva stiham na ich tempo.
Zatial po praci nemame velmi vo zvyku chodit ist zit, este sme totiz nenabehli na ten pravy system a sme dost znicene. Radsej si dame pivko na byte - je to pohodlnejsie a neporovnatelne lacnejsie (male capovane pivo v bare vyjde na cca 2eura, kym litrova flasa piva v obchode stoji menej ako 1 euro). Dufam vsak, ze v najblizsich tyzdnoch sa polepsime, a konecne zacneme nieco aj vyvadzat - dokonca som si uz spisala aj moj To DO´s LIST (zoznam toho, co vsetko tu chcem stihnut). Tak mi teda drzte palce.

*Mimochodom, vedeli ste, ze v Korei maju vsetci ludia o rok viac? Totiz v Korei nerataju vek od narodenia, ale od pocatia. Teda dietatko, ked sa narodi, ma uz jeden rok. Mozno aj preto tak radi cestuju... :-) vsade inde totiz maju o rok menej :-).

3 komentáre:

Lukas Horvath povedal(a)...

bude ten TO DO list aj zverejneny?

pivet povedal(a)...

no, ten to do´s list nie je vobec nejak zvlastny :-)) ale nie je to zly point k mojmu dalsiemu prispevku... budem o tom rozmyslat

Ivka povedal(a)...

to je dobre, ze vraj ked Evka urobi tri kroky, ty len dva...
mna by to teda nenapadlo ratat...