utorok, januára 15, 2008

Rumunske zapisky / 2. Ako byvam


Mam prenajatu izbu v byte u jednej starsej pani (jej meno je Tori). Vlastne pani teraz byva v obyvacke, ktora je od zvysku izby oddelena len pultom. Ja byvam v nadhernej modrej spalni s bielym nabytkom a s postelou ako letisko. Nadhera. Teta Tori nevie po anglicky, takze sa dorozumievame rukami nohami a vselijak inak, ale rozumieme si. Tori ma vraj 45 rokov a predpokladam, ze je na invalidnom dochodku, preto jej kazda korunka navyse padne vhod. Je to velka zena (myslim to doslova) s velkym srdcom, je velmi mila a uzasne vari. Ked nieco navari, ponukne ma a na oplatku, ked varim ja, navarim pre dvoch. Samotny byt nie je priamo v centre. Je asi 20 minut autobusom od centra. Avsak autobusovu zastavku mam priamo pred vchodom a autobus c. 5 ma odvezie priamo do centra a do prace. Po ceste mam 3 velke nakupne strediska, takze sa tesim, az si najdem cas na nakupy. Zatial som mala problem s ubytovanim len 1 krat. Konkretne druhu noc (ostala som s aiesecarmi dlhsie v meste na pivo a tak som nestihla posledny autobus) som prisla asi o 3 rano. Bohuzial, v ten den menili zamok na brane, teda moj kluc nepasoval a tak som sa nevedela dostat dnu. Zvonceky nie su na meno, ale treba vytukat cislo bytu (ktore som vtedy samozrejme nevedela), a tak som isla spat k Ervinovi (AIESECar, ktory ma bol odprevadit), ktory ma prazdny byt po starych rodicoch. Rano som sla na byt a dospala som prebdenu noc :-)). Teraz sa to vsak uz nemoze stat, teta Tori mi totiz dala kod ktorym sa odomyka brana...A tak sa tesim na nase dalsie spolunazivanie

Viac fotiek z mojho docasneho byvania mozete najst tu.

3 komentáre:

Peter Cernak povedal(a)...

Cau Pivet. pozeram ze si byvas velmi pekne. bytik je fakt vkusne zariadeny s perfetknymi detailmi ako bodove svetla v oblukovom okienku, plno kvetov. jednoducho pekne:)

pivet povedal(a)...

No jo, bytik je fakt nadherny. Skoda ze nie je len moj :-). Ale ta pani u ktorej byvam je fakt mila, aj ked si nerozumieme

Petkan povedal(a)...

Aj mne sa paci bytik, to sa musi byvat uplne utulne :)